Life lately.

Ik kreeg weer nieuwe Bloomon bloemen binnen, kocht mijn eerste Ray, werkte iedere dag en droeg eindelijk weer eens mijn tuinbroek. Ook las ik blogjes, tikte blogjes, maakte foto’s en keek wat films. We keken naar heel veel wandelaars tijdens de vierdaagse en we vlogen naar Lesbos. Van alles wel wat dus!

eind juni201724 juni kregen we visite en hadden een gezellige avond. Ik maakte een salade van geitenkaas, avocado en cashewnoten en Tommy bakte verse pizza’s, het was heerlijk allemaal! Ik genoot van glazen appel cider, dit merk bevalt me erg goed, Somersby cider. Ik hou van zoet en deze cider is zoet : ) Omdat we deze avond erg laat naar bed gingen waren we de zondag bijzonder lui. We hingen wat op de bank en keken wat tv. Op het werk droeg ik weer eens mijn opvallende hakken van Sacha, het oudste paar wat ik van ze heb en nog steeds 1 van mijn favorieten. Als ik trouwens naar mijn werk ga heb ik altijd een kleine kuit trainer, het zijn aardig wat trappen!

eindjuni2017Ik kreeg een nieuw bos binnen van Bloomon en werd er helemaal blij van. Wat waren ze weer schitterend! 30 juni had ik op vrijdag avond een etentje met mijn collega’s, het was het afscheid van 1 van de oprichters van het bedrijf waar ik nu werk. Het was een ontzettend gezellige avond en ik vind het tof om mijn collega’s steeds beter te leren kennen. Leuk! Zaterdag was het helaas niet echt lekker weer, dat hield Tommy en mij echter niet tegen om naar een zonnebrillen winkel te gaan. Ik kocht mijn eerste Ray! Ook kon ik eindelijk weer eens mijn tuinbroek aan! Deze lag al sinds vorig jaar september op de kast om gemaakt te worden, Tommy moest er een knoop opnieuw inslaan en dat deed hij die week. Eerder kwam het er gewoon niet van. Extra happy dus om hem weer te dragen.

collage life latelyZaterdag avond aten we weer eens sushi, de lekkerste sushi blijft die van Sushi Point. We keken de Marvel film Logan en sliepen op zondag uit. Ik genoot iedere dag van mijn bloemen, iedere ochtend waren er weer nieuwe bloemen open gegaan, zo mooi. Ik schreef meerdere blogjes in het weekend en las blogs. Ik liep weer een beetje achter op Bloglovin, maar haalde zondags een hoop in. Tommy kwam die week voor het eerst herkenbaar in beeld op mijn blog nadat we er over gesproken hadden. Ik kocht een nieuwe portemonnee en ging voor witte acryl nagels. Het weekend van 8 juli probeerde ik weer een nieuwe kapper uit samen met Tommy, sliep veel, at salade op het terras en dook in de Waal.

vakantie collage vierdaagseToen was het ineens alweer 14 juli, om 5 uur begon mijn vakantie! Die van Tommy ook trouwens ; ) Zaterdag sliepen we uit, aten ananas, maakte het huis schoon en deden nog wat boodschapjes. Ik kocht slippers voor de vakantie en toen stonden vrienden voor de deur om met ons te genieten van een weekend Vierdaagse feesten. Het weekend was super gezellig en we hebben genoten van de prachtige vuurwerk show op zondag avond. Ik had een enorme kater, knuffelde de wc pot en maakte foto’s van wandelaars die week. We liepen regelmatig over de Waalkade die omgedoopt was tot Smaakmarkt en waren de drukte halverwege de week helemaal zat. Tijd om in het vliegtuig te stappen dus!

vakantie Lesbos 2017 collageWe vertrokken woensdag nacht nadat we de wandelaars nog eens hadden zien lopen en vlogen donderdag ochtend om 06:00 de zon tegemoet. 20 juli kwamen we aan op Lesbos en een week lang hebben we bijna niks gedaan. Deze vakantie was heel anders dan onze ondernemende vakanties vorig jaar, maar we waren er zo aan toe! Gewoon een week chillen in lekker weer met lekker eten en uitzicht op zee. We hebben iedere dag het strand bezocht, veel gezwommen en veel gelezen. Het was zo ontzettend chill! Donderdag op vrijdag nacht zijn we weer geland in Nederland en het weekend bestond uit wasjes draaien en chillen. Nog even genieten van die laatste vakantie dagen. Vandaag ben ik weer aan het werk en ik mis Lesbos nu al! Dat weer, die mensen, het uitzicht op zee en het eten. Ik zal er nog vaak aan terug denken met een enorme smile!

14 gedachten over “Life lately.”

1. Oh I <3 Griekenland. Kan me voorstellen dat je het nu alweer mist. Ben er zelf ook al weer een paar jaar niet geweest 🙁
    Gave tuinbroek en portemonnee trouwens!

2. Wat jammer dat de vakantie er al op zit (die van mij ook trouwens), maar gelukkig heb je heerlijk kunnen relaxen. Het moet niet altijd hetzelfde zijn, eens relaxen kan ook goed doen.

3. Lekker drukke tijd gehad dus! Dan is zo’n weekje chillen op Lesbos wel zo lekker! Ik ben ooit op Kreta geweest maar zou best weer eens naar een Grieks eiland willen.

4. Oh zalig hè zo n effen niks doen vakantie! Heerlijk! Lekker eten, drinken en relaxen! Succes met weer aan t werk gaan!

5. Wat leuk dat jullie naar Lesbos zijn geweest! Heerlijk even een weekje niks doen. Top dat het zo chill is geweest. 🙂 Ik blijf je zonnebril echt tof vinden!

6. Oh die schoenen zijn vet!! Terwijl ik niet zo van kleur houd. Ik vind ze echt gaaf. En jaaah… Vierdaagse Feesten!! Heb al weer zin in volgend jaar.

7. Superleuke maand weer dus.. Ik geniet van dit soort logjes van je, omdat jij of eigenlijk jullie zo genieten!
    Zo’n relaxte vakantie heeft een mens idd af en toe nodig!
    Op naar de maand augustus! Blijf genieten van het leven meissie!

8. Fijn overzichtje! En zalig, zo’n chillvakantie. Dat vind ik eigenlijk het leukst ^^ Wij zijn dat volgende zomer ook van plan!